12.02.2010

hei søtinger ;*
inatt overnattet vi på skolen :D
jentene + simen og aksel, lå på tekstil-rommet :D
det var driit gøy, vi lekte nøtt, prosent eller sannhet,
det var litt gørr for jeg måtte gi aksel en klemm -.-''
menmen.. når vi trodde at anita(voksen) lå og sov
så snek jeg, simen, aksel og ailin oss i gymsalen og hoppet ut
av vinduet :DD dritgøy assa, så gikk vi inn igjenn. og så
la vi oss i en donge i et hjørne x3 jeg måtte ligge ved siden
av simen. senere dro jeg, sofie og aksel ut av vinduet i gymsalen :D
driit morsomt. så når vi gikk inn så lå jeg most inn i mellom en vegg og simen Xp
og under meg var et ISkaldt murgulv :'( til slutt sovnet jo alle så det ble jo kjedelig 
for meg som lå våken hele natta :'(
også sminket vi alle de som lå og sov også tømmte vi vann på vilde slik at det
så ut som om hun hadde tisset på seg x3 
serr, dette må vi gjøre igjenn :DD
skal ligge på hytta til diti i helgen så det blir desverre ikke noe blogging på meg nei :(
sorry (a)

PS: aksel EIDE meg i poker eller texas hold'em =.=''

her er noen bilder:
ailin og aksel x3
 sofie og simen x3

snakkes
-NaNa ;* 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar