28.02.2010

heahea, fritids Xp

hei søtiser ;*
har ganske masse fritids ;D
så jeg legger inn alle bildene jeg HADDE på mobilen..
før jeg la de inn på dataen og slettet de fra mobilen Xp
her er de:
diti tegnet dette

flink og tegne juletre eller ? x3

høken (fotballag) ;D

heha Xp

heahea, meg med en paraply (køddebilde assa) ;p

heha, diti DIGGER bleik ;D

meg ;p

meg igjen ;D

vi er negrer ;*

Andrea som nigger ;D

huleboerversjonen av meg, sofie og mona ;D

fie og mona ;*;*

Monapus ;D

Sofiesøta (L) ser litt sint ut (a) Xp

meg på nytt =)

meei ;D tittei x3

dette man kan kalle fakta ? Xp

Simen aka SiSi ;D

Max aka Zaiko Tomat aka Makka ;p

Aksel aka AkAk ;D

Ditipus ;* ;*

oog til slutt; DIITII ^^,

off, det var mange bilder ;o 
heahae ;D

Q- hva syntes du om bildene ?
Q- har du mange bilder på mobilen ?

snakkes
-NaNa ;*

2 kommentarer: